torsdag 11. februar 2010

På 'an igjen, forsøksvis

















Ok, jævlig lenge siden oppdatering nå, det er fordi jeg har vært opptatt med studier, og når jeg sier "studier" mener jeg at jeg har sittet og sett på bøkene, loket på facebook, sett mer på bøkene, blitt litt kvalm ved tanken på alle tallene inni der, oppdatert twitter, sett på 2 And a Half Men osv.

Det er ikke noe samlende tema for denne posten, bare

1) Alley Boy feat. Young Dro - Tall
Alley Boy er fet, men jeg liker denne låten mest fordi den tenner håpet om at Dro skal finne tilbake til godformen.

2) G-Side konsert på Garage fredag 2. april, bare til å klikke seg inn på billettservice.no og gjøre seg selv en tjeneste!

3) Lars Vaular konsert/releasefest på Garage onsdag (!) 24. februar, vær der eller vær en firkant, kom og hopp rett opp & ned™ sammen med alle vennene dine!

4) Nytt album fra Mitchy Slick/Wrongkind, det heter Yellow Tape og er så nytt at det kom ut 15. desember i fjor, jeg har virkelig esset på leggen ved å ikke skrive noe om det før nå. Jeg må ha blitt distrahert av Charlie Sheen og hans gutteaktige sjarm.

5) Det ser ut som om Mexico kommer til å oppleve en økonomisk oppsving i 2010, og landet er et tryggere reisemål enn for ti år siden, tross alle skrekkhistoriene vi får høre. Det er jo bra.

1 kommentar: