fredag 21. august 2009

One Gud Cide


















One Gud Cide var en duo fra Fort Worth, Texas, bestående av Twisted Black og Evil Seed. Deres andre album, Contradictions (1999), landet akkurat i postkassen min, og er grådig bra. Stilen er smoothe beats og slice of life ghetto historier. Førsteklasses country rap tunes. Jeg skulle gjerne kjøpt det første albumet og, men Look What the Streets Made går for 1000 dollar på amazon, og det er ingen skrivefeil. Tre nuller etter ettallet.

To låter fra album #2:

One Gud Cide - Down Here feat. UGK


One Gud Cide - Love & Hate feat. Six Deuce
*

Og en fra det første:


One Gud Cide ble oppløst i 2002, men Twisted Black har gitt ut tre album som soloartist siden den gang.

*Six Deuce/Six 2 har du hørt på Dr. Dre albumet 2001, om du ikke har hørt han noe annet sted. Han har et skikkelig bra album som jeg har tenkt å kjøpe, og som jeg sikkert hadde kjøpt selv om det var dårlig, bare fordi det heter Macaroni-N-G's.

2 kommentarer:

  1. Originalutgivelsen av Contradictions har et annet cover og noen andre låter, og det er svindyrt. Har kun sett det til salgs en gang, og da endte auksjonen på 1700 dollar.
    Jeg er så heldig at jeg har Look what the streets made, og det er et knallalbum! Evil Seed og Twisted black på Ernie G-beats er en killer. sjekk også ut andre skiver Ernie G har produsert av Coop MC og Southern Saucy.

    Six2 sitt mac-a-roni & G's er også et album du bør få deg. Han ga også ut et nytt album i 2009, Affiliated, som er råbra. Det beste fra ham er fra før chronic 2001 og DOCs Deuce, den gang han var i Gena Cide. De ga ut to album som er dope. Waste Uva Cular er dyrt men verdt hver krone

    Hilsen CrazyNoise

    SvarSlett