torsdag 23. april 2009

I talk like I walk, with a fucked up pivot















Å blogge om twitter er det mest nerdete jeg har gjort og noengang kommer til å gjøre (helt til den uungåelige dagen jeg skriver om blogging på twitter) så jeg tenkte jeg skulle følge det der nede opp med noe rett opp & ned rap. Den 19. mai kommer Blackout 2 ut, oppfølgeren til den 10 år gamle klassikeren til Redman & Method Man. Jeg er ikke typen til å bli begeistret for nytt materiale bare fordi det dreier seg om etablerte veteraner, men jeg har jævlig gode minner fra originalen, som jeg kjøpte i Sogndal, av alle steder, mens Jonka J plukket opp en best of-samling av Gang Starr. Good times.* Red & Meth har en enestående kjemi, og jeg ser for meg et album fritt for dyptgående konsepter eller feilslått eksperimentering, kun fet rapping om fitte & weed, weed & fitte.

Her er to låter som jeg går ut fra vil ende opp på albumet:

Method Man & Redman - A Yo

Method Man & Redman - City Lights feat. UGK (produsert av Nasty Kutt fra Norge!)

Og en godbit fra eneren:

Method Man & Redman - Blackout


*Jeg tror jeg fremdeles kan hele teksten til Cereal Killer, spør meg når jeg er full.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar